torsdag 4 augusti 2011

Varför kan inte jag bli som dem?

Blev vän med någon av min väns kompisar. Sara tror jag hon heter. Hon är så jävla vacker, hon verkar ha så jävla värt liv. Fina vänner, roligt liv, går alltid på festerna, gör minnesvärda saker osv.
Varför kan inte jag vara som hon? Och hon verkar ha så trevligt.

Hon fick mig att vilja spy igen, så jag gick till toan och satte ner tandborsten i halsen, men inget kom. Bara tårar som aldrig vill sluta. Jag gråter nog ögonen ur mig. Jag är så trött på att skära mig, så jag har återgått till att inte äta/frossa. Det tär på mig mer, men håller mina tankar på något annat än att ha social fobi, mina alla problem osv.

Jag visste aldrig att en människa kan göra så stor skada på mig, göra mig så svag och göra mig så dum. Eller så hade jag glömt det.
Jag trodde jag var lite starkare än såhär, att jag inte skulle låta mig gå så lågt för en människa, men tydligen hade jag fel. Jag hoppas din tumblr försvinner och att du blir fet och ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar